Jak se budují značky

EAN: 9788073906184
Nakladatel: DOBROVSKÝ s.r.o.
Vazba: Knihy - vázané
Pocet stran: 248
Rozmery: 235.000000x162.000000
Datum vydani: 2018-04-03

Nový produkt

Co obchodníci nevědíTato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje...

Více informací

399 Kč s DPH

Více informací

Co obchodníci nevědíTato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajálníKniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou formou pro všechny obchodníky. Je to první kniha svého druhu, která prezentuje zákonitosti obchodu a propagace.Nejvýraznějším kladem této knihy je, že pravidla a zákonitosti v ní fungují v různé době i v různých částech světa. / Sharp Byron

30 dalších produktů ve stejné kategorii: