Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami

EAN: 9788020027542
Nakladatel: Středisko spol. činností AV ČR, v. v. i.
Vazba: Knihy - paperback
Pocet stran: 192
Rozmery: 232.000000x157.000000
Datum vydani: 2017-11-01

Nový produkt

Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář,...

Více informací

265 Kč s DPH

Více informací

Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby. Představuje celou řadu výrazných kulturních osobností (např. bratry Čapkovy, E. Basse, K. Poláčka, F. Peroutku či B. Fučíka), které formovaly kulturní a mnohdy i politické dění za první republiky. Text je doplněn bohatým obrazovým materiálem, přibližujícím nejen tyto osobnosti, ale i titulní strany nejfrekventovanějších novin a časopisů. / Osvaldová Barbora, Čeňková Jana,

30 dalších produktů ve stejné kategorii: