Sociální marketing

EAN: 9788087500804
Nakladatel: Bačuvčík Radim Ing . - Nakladatelství VERBUM
Vazba: Paperback
Pocet stran: 256
Rozmery: 231.000000x166.000000
Datum vydani: 2016-09-22

Nový produkt

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je...

Více informací

299 Kč s DPH

Více informací

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě. / Bačuvčík Radim, Harantová Lenka,

30 dalších produktů ve stejné kategorii: