Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

EAN: 9788088057178
Nakladatel: EDUKO nakladatelství, s.r.o.
Vazba: Knihy - paperback
Pocet stran: 272
Rozmery: 210.000000x147.000000
Datum vydani: 2016-01-01

Nový produkt

Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu. Kolektiv autorů:Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. (vedoucí autorka), Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc., Doc. Ing....

Více informací

199 Kč s DPH

Více informací

Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu. Kolektiv autorů:Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. (vedoucí autorka), Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc., Doc. Ing. Věra Vávrová, CSc., Ing. Milan Postler, Ph.D., Ing. David Říha, MBA, Ph.D., Ing. Jiří MaříkPublikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace. Výklad je zaměřen také na využívání marketingu v praxi. Je dokumentován řadou příkladů z teoretického i praktického pohledu. Autoři se opírají o současné poznatky českých i zahraničních odborníků i o vlastní zkušenosti z marketingového výzkumu. Vysokou odbornou úroveň publikace zaručuje hlavní autorka Jitka Vysekalová, předsedkyně České marketingové společnosti.Publikace je určena nejen studentům středních a vyšších odborných škol, ale všem zájemcům o problematiku marketingu. / Vysekalová Jitka

30 dalších produktů ve stejné kategorii: