Statistika v terénních průzkumech, 3. vydání

EAN: 9788088260103
Nakladatel: Bookretail s.r.o.
Vazba: Knihy - vázané
Pocet stran: 254
Rozmery: 240.000000x166.000000
Datum vydani: 2018-09-01

Nový produkt

Výzkumy veřejného mínění významně ovlivňují chování politických sil, průzkumy trhu se stávají přímou součástí rozhodovacího procesu ve firmách, nacházejí uplatnění u...

Více informací

398 Kč s DPH

Více informací

Výzkumy veřejného mínění významně ovlivňují chování politických sil, průzkumy trhu se stávají přímou součástí rozhodovacího procesu ve firmách, nacházejí uplatnění u výrobců, prodejců, v reklamě, ve finančních institucích i ve službách. Praktická analýza údajů z terénních průzkumů, které často nemohou být zjišťovány jinak než dotázáním zkoumané osoby, je však dnes nemyslitelná bez využití výpočetních systémů. Již třetí, výrazně přepracované vydání knihy se zabývá pořizováním a především vyhodnocováním dat ve výzkumech trhu a veřejného mínění z pohledu statistika. Z obsahu: Pořizování dat; Rozsah výběru a kritéria jeho volby; Statistické zpracování primárních dat; Zobecňování z výběru na populaci; Srovnání dvou nebo více populací; Ověřování a modelování závislostí v kontingenčních tabulkách; Metody vícerozměrné statistiky; Faktorová analýza; Korelační analýza; Vícerozměrné škálování atd. / Pecáková Iva

30 dalších produktů ve stejné kategorii: