Válka médií - Mýtus informační společnosti

EAN: 9788024232546
Nakladatel: Euromedia Group, a.s.
Vazba: Vázaný
Pocet stran: 296
Rozmery: 234.000000x152.000000
Datum vydani: 2012-02-01

Nový produkt

Denně jsme zaplavováni neuvěřitelným množstvím informací. Média nás zasypávají nejrůznějšími zprávami a fakty a vytvářejí tak naše mínění. Experti hovoří o takzvané ...

Více informací

299 Kč s DPH

Více informací

Denně jsme zaplavováni neuvěřitelným množstvím informací. Média nás zasypávají nejrůznějšími zprávami a fakty a vytvářejí tak naše mínění. Experti hovoří o takzvané „informační společnosti“. Ale je tomu skutečně tak? Nikoli, neboť kvantita, jak známo, ještě neznamená kvalitu! Viktor Farkas odjakživa choval vůči oficiálním zprávám z médií zdravou nedůvěru. Už léta se zabývá tím, do jaké míry média zobrazují informace pravdivě a nakolik je zkreslují a překrucují, co všechno takříkajíc „zametají pod koberec“. Ve své knize autor na základě mnoha příkladů z politiky, hospodářství a dalších oblastí života ukazuje, že „informační společnost“ je pouhý mýtus. Značná část sdělení je zmanipulovaná a slouží zájmům těch, kdo obvykle zůstávají v pozadí. Bezvýznamné informace média často nafukují, aby odvedla pozornost od mnohem důležitějších skutečností, jež jsou často zmiňována pouze na okraj. Takzvané „objektivní zpravodajství“ jsou většinou dezinformace, polopravdy, ne-li přímo bohapusté lži. Pravdu, která je pro pochopení dané reality důležitá, se tak uživatel klasických médií většinou vůbec nedozví. / Farkas Viktor

30 dalších produktů ve stejné kategorii: