Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum

EAN: 9788020023728
Nakladatel: Středisko spol. činností AV ČR, v. v. i.
Vazba: Vázaný
Pocet stran: 440
Rozmery: 217.000000x158.000000
Datum vydani: 2014-10-24

Nový produkt

Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace...

Více informací

550 Kč s DPH

Více informací

Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty. Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti. / Zahrádka Pavel

30 dalších produktů ve stejné kategorii: