Beletrie pro dospělé

Nejprodávanější produkty

Informace

Slevy

Prohlédnuté produkty

Marketingové řízení památkových objektů

EAN: 9788087865149
Nakladatel: EKOPRESS, s.r.o.
Vazba: Paperback
Pocet stran: 195
Rozmery: 230.000000x152.000000
Datum vydani: 2014-11-01
Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky. ...

Více informací

Skladem u dodavatele

269 Kč s DPH

Více informací

Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky. Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných marketingových nástrojů pro řízení velice heterogenního a velice početného souboru hradů, zámků, paláců a zahrad, který se nachází na území České republiky. Výsledky výzkumu v této souborné monografi jsou převedeny na návrhy přístupů, rozborů a metod, které jsou využitelné ve více efektivním marketingu památkových objektů. / Dostál Petr, Černá Jitka a kolektiv

30 dalších produktů ve stejné kategorii: