Geografie turismu - Mimoevropská teritoria

EAN: 9788024744308
Nakladatel: GRADA Publishing, a. s.
Vazba: Paperback
Pocet stran: 224
Rozmery: 240.000000x167.000000
Datum vydani: 2012-10-01

Nový produkt

Na trhu ojedinělá publikace seznamuje studenty vysokých škol a vyšších odborných škol a pracovníky v oblasti turismu s problematikou geografie turismu v mimoevropských teritoriích. Výhody...

Více informací

149 Kč s DPH

Více informací

Na trhu ojedinělá publikace seznamuje studenty vysokých škol a vyšších odborných škol a pracovníky v oblasti turismu s problematikou geografie turismu v mimoevropských teritoriích. Výhody knihy oproti ostatním na toto téma spočívají v tom, že autorka svět dělí podle metodiky UNWTO (vhodná návaznost na ostatní publikace věnované cestovnímu ruchu) a nabízí komplexní přehled regionů z hlediska geografie turismu a podrobnější charakteristiku vybraných zemí daných regionů. V knize se nejprve seznámíte s nejdynamičtěji rostoucím regionem turismu, kterým je Asie a Pacifik, dále poznáte předpoklady turismu v regionu Amerika a na konec se budete věnovat regionu Středního východu a jeho potenciálu z hlediska turismu. Region Afrika má ze všech uvedených regionů největší možnosti lokalizačních podmínek turismu, ale vzhledem ke špatné úrovni selektivních a realizačních předpokladů nelze předpokládat výraznější nárůst návštěvnosti. U každého regionu najdete kromě celkového zhodnocení předpokladů cestovního ruchu (selektivní, lokalizační, realizační) informace o všech zemích, které jsou jeho součástí. / Hamarneh Iveta

30 dalších produktů ve stejné kategorii: