Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing

EAN: 9788027102525
Nakladatel: GRADA Publishing, a. s.
Vazba: Vázaný
Pocet stran: 512
Rozmery: 247.000000x173.000000
Datum vydani: 2017-12-14

Nový produkt

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací –...

Více informací

495 Kč s DPH

Více informací

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa.Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností.Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují. / Jesenský Daniel

30 dalších produktů ve stejné kategorii: