Ogilvy o reklamě v digitálním věku

EAN: 9788025621592
Nakladatel: Svojtka & Co. s. r. o.
Vazba: Knihy - vázané
Pocet stran: 288
Rozmery: 255.000000x178.000000
Datum vydani: 2018-02-15

Nový produkt

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního...

Více informací

Skladem u dodavatele

349 Kč s DPH

Více informací

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století. / Young Miles

30 dalších produktů ve stejné kategorii: