Formát

EAN: 9788025129661
Nakladatel: COMPUTER PRESS
Vazba: brožovaná lepená
Pocet stran: 182
Rozmery: 230.000000x160.000000
Datum vydani: 2013-04-01

Nový produkt

grafika a design, design - Kniha prozkoumává rozsáhlé možnosti formátu – parametru, který má zásadní význam na přijetí produktu zákazníkem, ať už jde o leták, plakát, katalog,...

Více informací

229 Kč s DPH

Více informací

grafika a design, design - Kniha prozkoumává rozsáhlé možnosti formátu – parametru, který má zásadní význam na přijetí produktu zákazníkem, ať už jde o leták, plakát, katalog, reklamní brožuru, obálky, pohlednice, jídelní lístek, obal CD, webovou prezentaci, časopis či knihu. Předvádí, jak lze kreativním přístupem k volbě formátu dosáhnout přesvědčivých výsledku jak u tištěných, tak u digitálních médií. Obsahuje slovníček polygrafických pojmů. / Gavin Ambrose, Paul Harris

30 dalších produktů ve stejné kategorii: