Agenda 21

EAN: 9788072612444
Nakladatel: MANAGEMENT PRESS
Vazba: vázaná s laminovaným potahem
Pocet stran: 260
Rozmery: 235.000000x145.000000
Datum vydani: 2015-05-01

Nový produkt

marketing a prodej, podnikání - Nové vydání knihy někdejšího tvůrce koncepce podnikového reengineeringu poodhaluje tajemství nejúspěšnějších podniků dneška a formuluje devět...

Více informací

429 Kč s DPH

Více informací

marketing a prodej, podnikání - Nové vydání knihy někdejšího tvůrce koncepce podnikového reengineeringu poodhaluje tajemství nejúspěšnějších podniků dneška a formuluje devět základních pravidel, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li uspět a prosperovat v prvních dekádách nového tisíciletí, v době sílící "nadvlády zákazníka" a globální hyperkonkurence. Vychází s novou předmluvou autora. Překlad z angličtiny Hana Škapová. / Michael Hammer

30 dalších produktů ve stejné kategorii: