Management hodnotových inovací

EAN: 9788072611645
Nakladatel: MANAGEMENT PRESS
Vazba: brožovaná lepená
Pocet stran: 240
Rozmery: 235.000000x165.000000
Datum vydani: 2015-05-01

Nový produkt

management - Přední odborník na hodnotový management v první části knihy charakterizuje marketingové a inovační pojetí hodnoty pro zákazníka a přínosy větší integrace výrobce se...

Více informací

320 Kč s DPH

Více informací

management - Přední odborník na hodnotový management v první části knihy charakterizuje marketingové a inovační pojetí hodnoty pro zákazníka a přínosy větší integrace výrobce se zákazníkem při spoluvytváření tzv. jedinečné hodnoty pro zákazníka. Ukazuje, jak procesy maximalizace hodnoty pro zákazníka, uskutečňované metodickými nástroji a postupy hodnotového managementu, vyúsťují v hodnotové inovace. V druhé části knihy se pak autor věnuje zejména charakteristice / Radim Vlček

30 dalších produktů ve stejné kategorii: