Strategie firemní komunikace

EAN: 9788072611782
Nakladatel: MANAGEMENT PRESS
Vazba: brožovaná lepená
Pocet stran: 256
Rozmery: 235.000000x165.000000
Datum vydani: 2015-05-01

Nový produkt

marketing a prodej, kariéra - Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní komunikátoři" k dispozici....

Více informací

439 Kč s DPH

Více informací

marketing a prodej, kariéra - Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. / Dita Stejskalová, Iveta Horáková, Hana Škapová

30 dalších produktů ve stejné kategorii: