Synergie v moderním managementu

EAN: 9788072611904
Nakladatel: MANAGEMENT PRESS
Vazba: brožovaná lepená
Pocet stran: 172
Rozmery: 235.000000x165.000000
Datum vydani: 2015-05-01

Nový produkt

management - Nová publikace zkušených odborníků přístupnou formou vysvětluje, co se synergiemi v moderním managementu rozumí, jak vznikají, jak se klasifikují, jaké kladné a záporné...

Více informací

290 Kč s DPH

Více informací

management - Nová publikace zkušených odborníků přístupnou formou vysvětluje, co se synergiemi v moderním managementu rozumí, jak vznikají, jak se klasifikují, jaké kladné a záporné efekty mohou vyvolat a jak je lze měřit. Poukazuje na příležitosti i hrozby při vzniku situací, jež kladné nebo záporné synergické efekty mohou vyvolat. / Oĺga Vodáčková, Leo Vodáček

30 dalších produktů ve stejné kategorii: