Intuitivní marketing pro 21. století

EAN: 9788072613991
Nakladatel: MANAGEMENT PRESS
Vazba: brožovaná lepená s chlopněmi
Pocet stran: 168
Rozmery: 205.000000x145.000000
Datum vydani: 2016-01-27

Nový produkt

marketing a prodej, podnikání - Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední...

Více informací

289 Kč s DPH

Více informací

marketing a prodej, podnikání - Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, firem i obchodních pracovníků na celém světě. / Miloš Toman

30 dalších produktů ve stejné kategorii: