Nové trendy v leadershipu

EAN: 9788072614790
Nakladatel: MANAGEMENT PRESS
Vazba: brožovaná lepená s chlopněmi
Pocet stran: 256
Rozmery: 235.000000x165.000000
Datum vydani: 2017-02-22

Nový produkt

management, personalistika, manažerské dovednosti, univerzity - Cílem knihy je představit základní přístupy v leadershipu a v šesti studiích vybraných konceptů poukázat na specifika...

Více informací

359 Kč s DPH

Více informací

management, personalistika, manažerské dovednosti, univerzity - Cílem knihy je představit základní přístupy v leadershipu a v šesti studiích vybraných konceptů poukázat na specifika leadershipu uplatňovaného v českých podmínkách a představit trendy leadershipu, které jsou aktuální v globálních podmínkách. Leadership je v současnosti vymezován jako proces ovlivňování druhých za účelem dosažení společných cílů. Ovlivňovat druhé ve smyslu dosažení organizačních cílů však již nestačí. K tomu je zapotřebí kompetentních lídrů, kteří jsou schopni motivovat své spolupracovníky. / Daniela Pauknerová, Eva Jarošová, Hana Lorencová

30 dalších produktů ve stejné kategorii: