89 nejdůležitějších manažerských teorií pro praxi

EAN: 9788072613823
Nakladatel: MANAGEMENT PRESS
Vazba: brožovaná lepená s chlopněmi
Pocet stran: 264
Rozmery: 235.000000x165.000000
Datum vydani: 2015-11-25

Nový produkt

management, marketing a prodej, personalistika - Manažerských teorií existuje dnes už tolik, že vytížený manažer prakticky nemá šanci se s nimi seznámit, natožpak přemýšlet o jejich...

Více informací

369 Kč s DPH

Více informací

management, marketing a prodej, personalistika - Manažerských teorií existuje dnes už tolik, že vytížený manažer prakticky nemá šanci se s nimi seznámit, natožpak přemýšlet o jejich využití ve své firmě. Tato kniha nabízí výběr z toho nejlepšího, co je na poli teorie managementu k dispozici a navíc - jako bonus - i možnosti uplatnění těchto teorií v každodenní manažerské praxi. Kniha je psaná zhuštěným, digestivním stylem, kdy každé teorii jsou věnovány dvě stránky. Na nich se seznámíte se základními myšlenkami každé z nich. / James McGrath, Bob Bates

30 dalších produktů ve stejné kategorii: