Management inovací

EAN: 9788072614233
Nakladatel: MANAGEMENT PRESS
Vazba: brožovaná lepená s chlopněmi
Pocet stran: 288
Rozmery: 235.000000x165.000000
Datum vydani: 2016-03-16

Nový produkt

management, podnikání, učebnice pro ekonomy - Monografie si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a...

Více informací

449 Kč s DPH

Více informací

management, podnikání, učebnice pro ekonomy - Monografie si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň měli autoři na zřeteli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. / Jaromír Veber a kol.

30 dalších produktů ve stejné kategorii: