Marketingový průzkum

EAN: 9788026500384
Nakladatel: BIZBOOKS
Vazba: brožovaná lepená
Pocet stran: 120
Rozmery: 225.000000x167.000000
Datum vydani: 2012-08-29

Nový produkt

marketing a prodej, učebnice pro ekonomy - Zapomeňte na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Nechte se zasvětit do jednotlivých...

Více informací

249 Kč s DPH

Více informací

marketing a prodej, učebnice pro ekonomy - Zapomeňte na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Nechte se zasvětit do jednotlivých nástrojů (technik) a postupů marketingového průzkumu a naučte se posuzovat vhodnost jejich praktického využití. Kniha je určena všem, kteří chtějí být poučenými zadavateli marketingového průzkumu, případně dokonce realizátory jednoduchého průzkumu. / Miroslav Foret

30 dalších produktů ve stejné kategorii: