Marketing jako šachová hra

EAN: 9788026500544
Nakladatel: BIZBOOKS
Vazba: brožovaná lepená
Pocet stran: 216
Rozmery: 205.000000x145.000000
Datum vydani: 2013-01-09

Nový produkt

marketing a prodej, učebnice pro ekonomy - Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají...

Více informací

199 Kč s DPH

Více informací

marketing a prodej, učebnice pro ekonomy - Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě. Připravte se na řadu překvapení! / Jaroslav Tručka

30 dalších produktů ve stejné kategorii: