Ekonomie prestiže - Ceny, soutěže a koloběh kulturní hodnoty

EAN: 9788072944927
Nakladatel: Host - vydavatelství, s. r. o.
Vazba: Knihy - vázané
Pocet stran: 416
Rozmery: 210.000000x135.000000
Datum vydani: 2012-05-24

Nový produkt

Kniha profesora anglické literatury na University of Pennsylvania se zabývá vznikem, historií a fungováním literárních a filmových cen i vším, co se kolem nich odehrává. Popisuje...

Více informací

329 Kč s DPH

Více informací

Kniha profesora anglické literatury na University of Pennsylvania se zabývá vznikem, historií a fungováním literárních a filmových cen i vším, co se kolem nich odehrává. Popisuje způsoby, jak ceny a jejich udělování zavedly jakousi „hru“, která se spoléhá na příznivé přijetí či rozhořčení, jež vzbuzují u kritiků i nominovaných. Autor sleduje statistické údaje o růstu publikovaných knih i o vzniku nových cen. Český překlad bude doplněn studií reflektující české literární ceny a jejich historii. Časopis New York Magazine vyhlásil publikaci J. F. Englishe nejlepší akademickou knihou roku 2005. / English James F.

30 dalších produktů ve stejné kategorii: