Jazyk nových médií

EAN: 9788024629612
Nakladatel: Nakladatelství Karolinum
Vazba: Paperback
Pocet stran: 378
Rozmery: 205.000000x144.000000
Datum vydani: 2018-04-24

Nový produkt

Tato publikace představuje jeden z nejsystematičtějších pokusů o teoretické ukotvení počítačové technologie a její dopad na současnou kulturu. Manovich se snaží nová média zasadit...

Více informací

NEDOSTUPNÉ

390 Kč s DPH

Více informací

Tato publikace představuje jeden z nejsystematičtějších pokusů o teoretické ukotvení počítačové technologie a její dopad na současnou kulturu. Manovich se snaží nová média zasadit do širšího kontextu dějin technologií a kulturních forem, analyzuje základní principy, operace i formy; některá zjednodušení ale také problematizuje, například mýtus interaktivity nebo polarizaci digitálních a analogových médií.Z dnešní perspektivy mohou některé teze působit jako překonané, přesto ale zůstávají nejen pokusem o teorii toho, co nová média opravdu jsou, ale také svědkem přelomu 20. a 21. století, který přestavuje zásadní předěl ve formách našich médií i kultury. / Manovich Lev

30 dalších produktů ve stejné kategorii: