Česká politika a média po roce 1989

EAN: 9788087806029
Nakladatel: Centrum pro ekonomiku a politiku
Vazba: Knihy - paperback
Pocet stran: 176
Rozmery: 210.000000x131.000000
Datum vydani: 2013-11-19

Nový produkt

Institut Václava Klause nabízí knížku Petra Žantovského „Česká politika a média po roce 1989“ (2013). Knížka analyzuje jednotlivá období české politiky a žurnalistiky od pádu...

Více informací

165 Kč s DPH

Více informací

Institut Václava Klause nabízí knížku Petra Žantovského „Česká politika a média po roce 1989“ (2013). Knížka analyzuje jednotlivá období české politiky a žurnalistiky od pádu komunismu do současnosti: epochu přelomu (1989-1992), nový český stát (1993-1996), epochu procitnutí (1996-2002), epochu dozrávání (2003-2006), nové výzvy (2006-2010) a období 2010-2013. Autor nepíše o tom, jak by média měla či neměla vypadat, ale jen o tom, co média jsou a nejsou. Jde o knihu, která se zabývá vzájemným dotykem dvou světů: politiky a žurnalistiky. Předmluvu ke knížce napsal Václav Klaus. / Žantovský Petr

30 dalších produktů ve stejné kategorii: