Metody a postupy poznávání žáka

EAN: 9788075520142
Nakladatel: Wolters Kluwer ČR, a.s.
Vazba: Knihy - paperback
Pocet stran: 400
Rozmery: 232.000000x157.000000
Datum vydani: 2016-03-01

Nový produkt

V publikaci naleznete odpovědi na otázky:• Jak si poradit s výukovými obtížemi a jak poznat, co žák potřebuje? • Jak kvalifikovaně volit podpůrná opatření prostřednictvím...

Více informací

520 Kč s DPH

Více informací

V publikaci naleznete odpovědi na otázky:• Jak si poradit s výukovými obtížemi a jak poznat, co žák potřebuje? • Jak kvalifikovaně volit podpůrná opatření prostřednictvím pedagogické diagnostiky? • Jak zmapovat vztahy ve třídě? • Jak poznat, že práci učitele dělám dobře? • Co k pedagogické diagnostice říká litera zákona? • Je kvalitní pedagogická diagnostika nedílnou součástí dovedností učitele? • Může pedagogická diagnostika napomoci prevenci i řešení výukových i výchovných obtíží?Slovo „diagnostika“ v nás leckdy vzbuzuje dojem, že jde o cosi speciálního, vyhrazeného, ať už je to v kterémkoli oboru lidské činnosti. Ve skutečnosti znamená toto slovo, pokud jde o jeho etymologii, tolik co „rozpoznání“ nebo prostě poznávání. I v činnosti učitele a vychovatele je poznání dítěte výchozím předpokladem porozumění a účinného doprovázení. Diagnostika je prostě branou činnosti pedagoga, má-li být jeho práce zdařilá a účinná. Čtenář se v publikaci setká nejprve s obecnými pojmy diagnostické metodologie, srozumitelně sepsanými pro náležité porozumění tématu. Učí se poznávat projevy jedinečných vlastností dítěte a také rozeznat známky některých poruch, jako jsou třeba vývojové poruchy učení či chování. Práce se školní třídou sama představuje významné téma pedagogické diagnostiky. Najdete tu také přehled legislativního rámce, kapitoly o sebepoznání učitele, o možnostech využití moderní techniky ve škole a mnohé další. / Mertin V., Krejčová L.,

30 dalších produktů ve stejné kategorii: