Franchising

EAN: 9788075526618
Nakladatel: Wolters Kluwer ČR, a.s.
Vazba: Knihy - paperback
Pocet stran: 200
Rozmery: 205.000000x145.000000
Datum vydani: 2017-10-01

Nový produkt

Franchising jako metoda podnikání se v České republice úspěšně rozvíjí, přesto se franchising drží na okraji zájmu právní vědy a české právo jej jako pojem ani neupravuje. Autoři...

Více informací

320 Kč s DPH

Více informací

Franchising jako metoda podnikání se v České republice úspěšně rozvíjí, přesto se franchising drží na okraji zájmu právní vědy a české právo jej jako pojem ani neupravuje. Autoři se proto v předkládané publikaci snaží zaměřit na vysvětlení podstaty a způsobu fungování franchisingu v ČR s využitím dostupné judikatury. Hlavní pozornost zaměřují na franchisingovou smlouvu jako na právní základ fungování spolupráce na principech franchisingu. Věnují se i aspektům práva soutěžního a vztahu franchisingu a zákona o ochraně hospodářské soutěže.      Cílem této publikace není pouze seznámit čtenáře s franchisovým podnikáním a jeho právními aspekty, ale podnítit i zájem odborné veřejnosti o franchising, který zůstává neprávem přehlížen. / Ctibor Jiří, Horáčková Iva

30 dalších produktů ve stejné kategorii: