Praktická učebnice tvorby firemního stylu

EAN: 9788090659438
Nakladatel: Bookretail s.r.o.
Vazba: Knihy - paperback
Pocet stran: 188
Rozmery: 240.000000x165.000000
Datum vydani: 2017-01-01

Nový produkt

Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti...

Více informací

258 Kč s DPH

Více informací

Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální komunikace a o postupech tvorby firemního stylu. Čtenář získá přehled o současných trendech, tvorbě projektu a grafického manuálu firemního stylu a bude schopen tyto poznatky samostatně aplikovat. Z obsahu: Komunikace a propagace; Firemní identita a firemní styl; Projekt a vlastní tvorba firemního stylu; Manuál grafických standardů a jeho realizace atd. / Horný Stanislav

30 dalších produktů ve stejné kategorii: