Ekonomie náboženství a náboženství v postkomunistické Evropě

EAN: 9788021091184
Nakladatel:
Vazba: kniha, brožovaná vazba
Pocet stran: 160
Rozmery: 0.000000x0.000000
Datum vydani: 2019-03-20

Nový produkt

Českému čtenáři se prostřednictvím této knihy otevírají nové obzory a troufám si říct, že text by měl být povinnou četbou nejen každého ekonoma, který se zabývá ekonomií...

Více informací

U dodavatele

350 Kč s DPH

Více informací

Českému čtenáři se prostřednictvím této knihy otevírají nové obzory a troufám si říct, že text by měl být povinnou četbou nejen každého ekonoma, který se zabývá ekonomií veřejného a neziskového sektoru, ale i těch, kdo pochybují o možnostech ekonomie vyrovnat se s tak abstraktními a složitými fenomény, jakými jsou víra a náboženství. Po přečtení knihy bude patrně většina čtenářů souhlasit s jedním ze závěrečných autorových výroků: … současný svět, jakkoli se to z české perspektivy může zdát podivné, je svět náboženský a není ravděpodobné, že by se tato skutečnost v blízké budoucnosti změnila.
Zkoumání náboženství je proto minimálně stejně relevantní jako v minulosti a s ohledem na ztrátu osobní zkušenosti s důležitostí náboženství v naší společnosti možná ještě více. Podotýkám, že autor k tomuto zkoumání minimálně v českém kontextu svou knihou výrazně přispěl.“ Doc. Ing. Vladimír Hyánek, Ph.D. (z recenzního posudku) / Pavol Minárik

30 dalších produktů ve stejné kategorii: