O strategickém marketingu

EAN: 9788072615674
Nakladatel: MANAGEMENT PRESS
Vazba: vázaná s laminovaným potahem a přebalem
Pocet stran: 224
Rozmery: 205.000000x145.000000
Datum vydani: 2019-05-14

Nový produkt

marketing a prodej - Proč řada firem, které vyrábějí produkty na špičkové technologické úrovni 21. století, řídí svůj marketing stejně, jako v šedesátých letech 20. století? Jak...

Více informací

Dotisk - Novinka

449 Kč s DPH

Více informací

marketing a prodej - Proč řada firem, které vyrábějí produkty na špičkové technologické úrovni 21. století, řídí svůj marketing stejně, jako v šedesátých letech 20. století? Jak najít cestu k současnému zákazníkovi a využít všech možností, které se dnes marketingu nabízejí? O tom je další ze série 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Revue, která tentokrát přináší čtenářům postřehy a názory nejlepších světových kapacit v oblasti marketingových strategií. / kolektiv

30 dalších produktů ve stejné kategorii: