Epistemologie (nových) médií

EAN: 9788073314941
Nakladatel:
Vazba: kniha, brožovaná vazba
Pocet stran: 272
Rozmery: 0.000000x0.000000
Datum vydani: 2019-05-20

Nový produkt

Monografie přináší diferencovanou řadu pohledů na vztah nových médií a jejich teoretické (filozofické) reflexe, včetně reflexe samotné teorie nových médií. Autoři působí na...

Více informací

U dodavatele

249 Kč s DPH

Více informací

Monografie přináší diferencovanou řadu pohledů na vztah nových médií a jejich teoretické (filozofické) reflexe, včetně reflexe samotné teorie nových médií. Autoři působí na různých vědeckovýzkumných institucích, případně jsou sami praktikujícími umělci. Monografie tvůrčím způsobem zasazuje oblast nových médií do interdisciplinární perspektivy: vztah mezi digitálními médii a teoretickou rovinou je sledován z pohledu přesahu do estetiky, ale i mediálních studií, politologie nebo kognitivní vědy. / Tomáš Dvořák

30 dalších produktů ve stejné kategorii: