Intuitivní marketing

EAN: 9788072611652
Nakladatel: MANAGEMENT PRESS
Vazba: brožovaná lepená
Pocet stran: 140
Rozmery: 205.000000x145.000000
Datum vydani: 2015-05-01

Nový produkt

marketing a prodej - Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v...

Více informací

240 Kč s DPH

Více informací

marketing a prodej - Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu se zákazníkem. / Miloš Toman

30 dalších produktů ve stejné kategorii: