Reklamační politika a její ekonomické souvislosti

EAN: 9788021061231
Nakladatel: Nakladatelství Munipress
Vazba: Knihy - paperback
Pocet stran: 190
Rozmery: 210.000000x149.000000
Datum vydani: 2012-01-01

Nový produkt

Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací,...

Více informací

250 Kč s DPH

Více informací

Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a případně i vad subjektivně vnímaných zákazníkem. Reklamační politika je zde představena primárně jako marketingový nástroj spoluutvářející tzv. „rozšířený produkt“. Text doplňují tři empirické studie. / Škapa Radoslav

30 dalších produktů ve stejné kategorii: