Marketingové myšlení

EAN: 9788027079223
Nakladatel: Cyberma s.r.o.
Vazba: Knihy - paperback
Pocet stran: 342
Rozmery: 189.000000x148.000000
Datum vydani: 2020-07-07

Nový produkt

Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé...

Více informací

Skladem u dodavatele

349 Kč s DPH

Více informací

Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii zvykem. Všechny nástroje, které máme pro podnikání k dispozici, můžou sloužit efektivně, když je umíme kreativně využít. V opačném případě budou jenom drahým nákladem bez významných výsledků. Začněme tedy budovat podnikání od podstatných základů, které nás budou i nadále doprovázet. / Matisko Peter

30 dalších produktů ve stejné kategorii: