Ekonomika kultury

EAN: 9788021096332
Nakladatel: Masarykova univerzita - Nakladatelství Munipres
Vazba: Knihy - paperback
Pocet stran: 310
Rozmery: 227.000000x154.000000
Datum vydani: 2020-09-07

Nový produkt

Publikace je věnována specifikům ekonomického chodu kulturních institucí. V úvodu nastiňuje základní principy fungování trhů s kulturními statky a službami, popisuje různé možnosti...

Více informací

394 Kč s DPH

Více informací

Publikace je věnována specifikům ekonomického chodu kulturních institucí. V úvodu nastiňuje základní principy fungování trhů s kulturními statky a službami, popisuje různé možnosti jejich financování a shrnuje diskusi ekonomů o vhodnosti veřejných subvencí. Dále jsou pak jednotlivé kapitoly věnován y dílčím odvětvím kultury a jejich současnému fungování, s ohledem na existující hospodářský a legislativní rámec. Závěrečná část je věnována managementu a marketingu kulturních institucí. Publikace je cennou pomůckou pro všechny studenty managementu kultury či arts managementu. / Svoboda František a kolektiv

30 dalších produktů ve stejné kategorii: