Zobrazit větší

Moderní retail marketing

EAN: 9788027113842
Nakladatel: GRADA Publishing, a. s.
Vazba: Knihy - vázané
Pocet stran: 240
Rozmery: 247.000000x173.000000
Datum vydani: 2021-11-16

Nový produkt

Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní...

Více informací

329 Kč s DPH

Více informací

Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti. / Jaderná Eva, Wolfová Hana,

30 dalších produktů ve stejné kategorii: