Strategie sociálních médií

EAN: 9788075087157
Nakladatel: LINGEA s.r.o.
Vazba: Knihy - paperback
Pocet stran: 272
Rozmery: 234.000000x149.000000
Datum vydani: 2022-04-04

Nový produkt

Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení...

Více informací

Skladem u dodavatele

590 Kč s DPH

Více informací

Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování vlastní úspěšné strategie. / Atherton Julie

30 dalších produktů ve stejné kategorii: