Hudba v reklamě

EAN: 9788087500514
Nakladatel: Bačuvčík Radim Ing . - Nakladatelství VERBUM
Vazba: Vázaný
Pocet stran: 224
Rozmery: 236.000000x172.000000
Datum vydani: 2014-09-25

Nový produkt

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží...

Více informací

269 Kč s DPH

Více informací

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat. / Bačuvčík Radim

30 dalších produktů ve stejné kategorii: