Marketingové strategie

EAN: 9788085970814
Nakladatel: Bookretail s.r.o.
Vazba: Knihy - paperback
Pocet stran: 104
Rozmery: 251.000000x177.000000
Datum vydani: 2014-01-01

Nový produkt

Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“...

Více informací

182 Kč s DPH

Více informací

Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ zákazníků. Snaží se poznat a pochopit marketing jako koncepci, která se nebrání novým způsobům myšlení inspirovaným rychle se vyvíjejícími trhy. Nenabízí proto jen strohý teoretický výklad, ale předkládá podněty k zamyšlení a diskusi. Publikace je určena studentům oboru, ale i manažerům, kteří již danou profesi vykonávají, a podnikovým pracovníkům majícím k praxi strategického marketingového řízení blízko. / Horáková Helena

30 dalších produktů ve stejné kategorii: